همه رقمه

الهی دل تمنای تو دارد سرم بر سینه سودای تودارد

همه رقمه

الهی دل تمنای تو دارد سرم بر سینه سودای تودارد

اس ام اس های عاشقانه شهریور ۹۱


خوشبختی من پیدا کردن “ تو ” از میان این همه ضمیر بود . . .

 

 

 

نازنین تر ز تو کَس نیست که یادش بکنم / سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست / تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم . . .

مثل یک روح در دو پیکریم
تو در پیکره ی خدایی
من در پیکره ی انسانی
عاشقانه میپرستمت
شاید روزی
یک روح در یک پیکر شویم . . .

 

 

کف بینی نکن ! دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !

 

 

تعداد دقیق مژه هایت را میدانم !
تعجب نکن ، مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟

 

 

مهربانی ات را مرزی نیست !
یقین دارم فرشته ای  قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده . . .

 

 

در عجبم از کار خدا . . .
تو را آفریده و انتظار یکتا پرستی دارد از من . . . !

 

 

لحظه قشنگیه وقتی عشقت کنارت خوابیده . . .
تو می توونی نگاهش کنی و از نفس کشیدنش لذت ببری !

 

 

اخمهای تو بالاترین لذت دنیاست . . .
ای بهانه تمام لوس شدن های من . . . !

تو را چون آب دریا دوست دارم / به قدر خواب و رویا دوست دارم
سرکاری ! همه اینها دروغه / تو را من بیش از اینها دوست دارم. . .

 

 

عشق نمی تواند من را تو کند !
تو را من کند !
ولی می تواند ما کند . . . !

 

 

از دلم پرسیدم عشق را خلاصه کن !
گفت : آغاز کسی باش که پایان تو باشد . . .

 

 

برای پروانه شدن پیله ی دستان ِ تو کافی ست من را محکم تر در آغوش بگیر . . .

 

 

برای بغل کردن عشقت دنبال دلیل و بهانه نباش . . .
عاشقانه ترین احساس زمانیست که به یک باره درآغوشش بگیری !

 

 

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه ، بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی . . .

 

 

در قانون عشق . . .
بر خلاف رسم زندگی ؛
قلب ها ربودنی ،
و سارق ستودنیست . . . !!!

 

 

نابینای توام ! نزدیک تر بیا !
فقط به خط بریل می توانم که تو را بخوانم
نزدیک تر بیا که معنی زندگی را بدانم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد